soft weekend

igår träffade jag min älskade tiia och eeva på stan och gick runt, planera lite ;) blir troligen en fet kryssning till helgen!
efter det åkte jag till axa sports center och softa lite innan jag började, sen jobbade.. och kan ju inte påstå att det var mkt folk där precis, ingen bra dag/tid att ha match, speciellt inte när matchen var TV-sänd. men mig gör det inge:)
det utlöstes ett brandalarm i scanarinken också, innan folket kom. kul me dramatik tyckte jag:D men det var falsk alarm. sen tog vi fast en snattare, synd han snodde mat och börja gråta!!! men de e bra att dom får lära sig i ung ålder vad som gäller, annars blir oftast tyngre saker med tiden liksom.
efter att ssk spelade lika mot timrå och alla var ledsna åkte jag o mami till ica maxi o handla lite gott o sen hämtade vi upp scwerie och åkte till mig och MÖS! :)
mysig lördag och skönt det var att vakna upp både lördagen och söndagen utan att ha det minsta ont i huvudet och skönaste att vara utvilad... MMHHHHHHH ;)

Kommentarer
Postat av: duvetvem

och att slippa dessa luckor? haha puss på dig

2009-02-22 @ 14:16:36
Postat av: IDA

haha ja men EXAkt ;)

2009-02-23 @ 11:42:19
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0