sömn[tuta]

kul att jag jag somande efter maten och vakande för en liten stund sen. kommer ju aldrig kunnaa sova inatt! =/ fan. det var ju lite onödigt. så min dag har inte gått åt till det minsta nyttigt. blir ju lätt så, när man e trött framförallt. börjar känna mig krasslig, trött och otålig.. kanske börjar bli sjuk.. eller så är det väl lite av det som hänt sista tiden. vad jag än gör slösas min energi på fel sätt,,.. pusst!
imorgon är det en skön dag. går väl ungefär 9-15. de e super! sen hem en snabbis å sen åka o jobba! nu gäller det för ssk!
och nu gäller det för mig att somna. en kopp thè sen ska jag bädda ner mig igen. BARA BRY MIG OM MIG SJÄLV
<3

Kommentarer
Postat av: ulfie

låter mycket bra idis :)

2009-02-11 @ 22:41:07
Postat av: ida

ja ganska så

2009-02-11 @ 22:48:07
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: ida

ja ganska så

2009-02-11 @ 22:48:10
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0