the [rull]

gårdagen vart över förväntningarna, middagen var så god, med 3-rätters och gott tillbehör och fantastiska släkten kunde det nog nästan inte bli bättre :) mormor var jätte nöjd och det var verkligen kul att se hur glad hon var, hon sken som en sol. när jag o bjarne började få lite träsmak i baken så tacka ovi flr oss och tog bussen därefrån. han gick till en kompis och jag mötte alexandra och åkte upp till dem, där jessica och anna var. vi drack vin och hade lite girl talk haha sen vart vi sugna på att stika ut så vi tog kvart i tolv bussen ner till olearys, inte värsta draget kanske. men vi hade det roligt iaf! :) sen efter stägning vart det fyllekäk för vissa. själv var jag inte allt för mycket på pickalurven. sen mötte  vi grabbarna grus och tog en taxi upp till brunnsäng för efterfeeest! och vid 5 tiden kanske pallade vi inte mer, haha så vi ringde en taxi och åkte hem till våra skööna sängar! det var underbart att få sova faktiskt. dock väckte mamma mig tidigt idag, måste städa rummet sen sticka och jobba. plickten kallar. vi ses! =)
jag och min prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0