Bakofram.

jag har verkligen vänt på dygnet. helt sjukt va jag vill sova men är inte trött.. ja menar, kl e ju ändå 02,, men icke sa nicke.. vart ju ganska sent igår. efter jobbet åkte jag till peppo där vi festa o hade oss hela natten lång. sen sova bort hela dan. då får man ju ta att man inte kan komma i säng i tid dagen efter.. men det känns som om hela lovet blivigt lite upponer vänt. men de har vart grymt. idag träffa ja eeva o tiia och tog en fika på stan. snacka lite skit,,, det är synd om folk, dom vet verkligen inte vart de har sina vänner. hoppas att jag vet det=)=) förövrigt va ja bara med scwerie idag. alltid bästa


Kommentarer
Postat av: tiia

du vet var du har mig baby

2009-01-07 @ 02:00:33
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/
Postat av: idaE

d braaa

2009-01-07 @ 14:15:48
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhhhahahahhha DO SKA BA VETA

2009-01-07 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0