gooood

att en dag kan börja så så dåligt och sluta så bra. jag är nöjd, mkt nöjd!
hade ställt kl på 06:00 eftersom jag skulle åka bussen lite innan sju till skolan. tidig dag. men såklart hör ja inte kl och vaknar lite innan halv åtta, kastar ihop saker och springer till bussen osminkad oborstade tändeer u name it!
men jag hann, de hade inte satt igåg på gympan än. så det var ingen fara, hade fystester, efter det åkte jag o linnea duktigaa som vi är ner till gymmet:) sen flöt dagen på. lämnade också in en uppgift, dock nån dag för sent. men iaf!
sen jag kom hem har jag städat i rummet, Gud va gott det luktar när man nyss torkat golven.. synd att lukten försvinner så fort :P kanske ska städa oftare då!
nu har ja lite småsaker kvar, väntar på scwerie o film på fyran tror ja de va tal om! sen blire väl dit o sova skulle jag tro!=)
hoppas ni haft en toppen dag, jag e nöjd med min. trotts att den va alldaglig och ganska jobbig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0