Kisskisskatten

äntligen helg! såå efterlängtad... ibland säger jag som *****'**, " man lever för helgen" för vardagarna är ju inte så roliga ibland... men nu är det helg! så skönt, jag o andrea tjuvstartade igår med en liten spontan utgång och lite skitsnack över några öl. man behöver lite ljus i vardagen, och NEJ! nu menar jag inte att alkoholen är "mitt ända ljus" !! :P men de e mysigt, man ska unna sig ibland liksom!
nog om det och detta.

kom iaf i tid till matten imorse, där har jag en del att göra. ska sätta igång i helgen tillomed ( men lovar inget för troligtvis inte ).
as skönt maria och ja va på stan efter skolan o ja köpe massa nytt smink och en sminkväska, hårfärg o lite andra nödvändigheter!
nej nu ska jag ta en powernap, <3


andreea.blogg.se

Kommentarer
Postat av: andreea

2009-01-30 @ 18:30:58
URL: http://andreea.blogg.se/
Postat av: iiiiiiiiiiiida

Kul Inlägg;)

2009-01-30 @ 19:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0