min dag

från igår till idag sov jag hos min vän scwerie som flyttat hemifrån. naaajzz eller vad :) och imorse visste ja knappt var jag var när ja vaknade haha. tog sen en prommis till stan där ja skulle möta maria, men va hon där? - nej
så åkte själv till skolan för att sedan åka tåget upp till sthlm o gå till riksdan. vi håller på med det ämnet på samhället... inge vidare tyckte jag att det var där, jag vill veta mer om politik. men de va lite fel info enligt mig.
efter de gick vi iaf o luncha inne i stan på SANDYS som de så flääschigt fortf. heter i sthlm. kyckligsallad såklart, men måste verkligen säga att ja saknade nancys. det är helt sjukt hur mkt mer man får för pengarna o hur mkt godare.
han serverade oss salladen i plastbunke me plastbestick o nästintill bara grönsallad. medan nancys, ojojoj.. älskar stället! ändå klagar man " va lite majs ja fick. " osv. de får det va nog med alla som gör det!:)
 blir frestad bara ja tänker på de, hahah.. alltid när vi är hungriga så sitter vi o pratar om de. (fetta)
hur som helst. man ska inte klaga när man har det så braaaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: duvetvem

har du lite fetta att bjuda på??

2009-01-14 @ 10:36:51
Postat av: ida

hahahhahhha

2009-01-14 @ 11:30:20
Postat av: ulfie

mmmm.... fetta... mmmmmm

2009-01-14 @ 16:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0