Stubborn headache

idag måste vart den tråkigasre dagen i mitt livs historia. jag har inte gått utanför dörren på hela dagen. och det är fredag, (inte likt mig).men det är väl inget måste att ränna iväg överallt för att det är helg. men jag är ganska rastlös. har fått många erbjudanden om saker folk ska hitta på, som lät supermysiga o vissa mer roliga, men jag har inte orkat röra mej. jag har haft en fruktansvärd huvudvärk också. kanske därför jag känner mig så nere också. men jag deppar inte ihop för det. ska fortsätta dricka julmust o vakna upp o må hur bra som helst.
och det bästa av allt. är att jag faktiskt får lite sovsällskap inatt. det tackar man ju inte nej till hur seg man än är ;)
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0