Lets fight

efter en jätte god middag hos linnea och lite mys så började folket sakta men säkert vika av. så jag o maria tog bussen runt tolv ner på stan, hon stack hem. jag gick upp till min vän milena. där hade vi djupa disskusioner. jaa, över en öl eller två. haha, grymt vad jag ser mig själv i henne när hon pratar, och hur hon agerar i vissa situationer precis som jag gjort, eller skulle göra. ganska grymt.
sen kom de lite människor dit, scwerie b.l.a. så sov inte själv inatt heller :)
det var en trevlig dag faktiskt. kollade lets dance gjorde vi också, lite kul är det ju att blondiiiie bell är med men ändå vill man att hon ska åka ut på nått sätt. lite delade tankar där.
vart ju även en catfight mellan carolina gynning + katrin zytomierska som hoppade på blondiiie bell..
läs mer på expressen. check this out, se yayy


Kommentarer
Postat av: milena

u know what im sayin =)

2009-01-18 @ 16:56:00
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: ida

haha yees

2009-01-18 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0