Vanniiilla Smooke

Nu är det nytt år. och hur bra känns inte det liksom.. ljuvligt!
gårdagen va grym. jonnas bjudning började kvällen perfekt. förövrigt va sällskapet super bra, chamapngen var god, och cigarren... jaa.. den va väl helt ok :D raketer o glada människor är så underbart!
de e mkt som händer nu. och detta år ska bli de bästa! + att jag har inget nyårs löfte iår ( som ja ändå skulle brutit ) .. OCH nej, jag är inte negativv. jag tror bara inte på det för min del.

undra egentligen hur mycket konstiga saker folk gör på fyllan? som man aldrig skulle gjort annars. nu syftar jag inte på mig själv, även om jag kan va odräglig jag med.
man ska inte glädjas för mycket åt alla fyllon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0