Winner

det var en god 3rättersmiddag, allt va super och kalkonen var utsökt. alltid roligt att få träffa släkten sådär (inte hela).
vi åt, och hade det mysigt. och överamitiösa som vi är, ska vi alltid spela spel osv. nu vart den en "sittande tipspromenad". frågorna var helt saiko, men kontsigt nog var det jag som vann. blev så imopnerad eftersom det var så otippat. efter mormors tillställning så kom scwerie och hämtade mig och kusin bjarne. men kussen dumpa på vi på C!
efter det bar det av mot heron city för att se Wallander-hämden. ni som känner mej vet att jag älskar den typ av film. men jag tycker den tappa tråden efter ett tag, till en början var den mkt spännande sen säckade den ur typ. men den var bra ändå, absolut sevärd!


+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0