Aj Aj Aj. Oturskvinnan

igår råkade jag trampa på något vasst som satt fast på ett upp och ned vänt kylskåp som fanns här i lägenheten. detta misstag resulterade i att min fot började spruta blod. jag fick kuta in till badrummet o lägga foten i badkaret medans S hämtade bakterietvätt och plåster. samt torkade upp på golven. det var liksom ingenting jag räknat med.
dock bör jag nog ha plåster som skyddar ett tag, blev ganska djupa "spår".
klant som man är!!!!:)

aja vaknade för ett tag sen, har lite o stå i idag så mamma kommer väl och hämtar upp mig strax. måste även få tag på min kära vän maria och även bege mig till staden. weeelll, får se hur dagen ser ut senare.

dags för jopp, puss

Kommentarer
Postat av: Maaaalin

hihi taaack : )

2009-07-20 @ 22:35:53
URL: http://malinramstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0