AT home

imorse vaknade jag 04:30 ???? what the f*ck! tack vare mina korkade bröder på olika vis.
tog jätte lång tid att somna om och när jag väl gjorde det så kändes det som jag sovit typ 10 min.
larsa skulle åka och lämna blod på förmiddagen, då slog det mig att jag ska ta mitt as dit jag också och börja lämna jag med, jag har tänk på det länge men nu blev det av. tog med mig min maria också. vi ska bli blodgivare, vilken tjänst! hur enkelt som helst, och så fruktansvärt behövligt! borde finnas fler, känner jag redan nu! :) en bra gärning liksom!

efter det mötte vi upp lilla linnea, vi tre åkte till skärholmen och sprang i affärer, åt världens godaste lunch och updaterade varandra om allt som händer i våra liv. var faktiskt en jätte mysig dag!

hann inte mer än hem knappt innan jag åkte med mamma och larsa till ica maxi och fixa lite grejer sen upp till tiia.

nu är jag hemma iaf. ska nog ta en dusch, myskläder och prison break. what a gooood idea ;)

SEEYAAAAAA


Flickorna på Milla's


Curry♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0