Elaka Vibbar..

ååh. lördagen gick åt att sy ihop sår känns det som. visst känns det bra nu igen, men börjar tvivla mer och mer på om det verkligen kommer fortsätta vara det.

igår hade jag en riktigt mysig dag, var hemma och tog det lugnt sen kom T och vi promenerade till mormor där det var fest. sen hämtade vi mammas bil och åkte till affären och köpte lite godsaker.
sen hem och se på film och bara rå om varandra. skönt att vara ensam hemma!:)

idag har jag åkt och lämnat tillbaka min telefon (fick en likadan ny). den gick sönder efter 6 dagar. SKANDAL!
sen har jag mamma och larsa vart hos Heli (tonis moster) i saltskog och hämtat massa grejer och snackat lite strunt.
så denna dag har rullat på den å.
nu efter en varm dusch och en stor potion tacos ska jag ta mina begaråer och åka till mitt hjärta.

hörs imorgon., <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0