Låna


tänk vad bra det är att man bara kan låna saker om man behöver, "eh du mamma min mascara har blivit lite kass, har du någon bra ny?" eller vad som helst. annars hade man behövt åka ner på stan och handla en och det skulle tagit så mycket längre tid. men det här med att låna pengar hit och dit är inte min grej, i vissa fall blir det väl så men det är inte kul när man väl har pengar att ha en massa skulder att lägga sina slantar på. nee, jag "dissar" att låna just Pengar!
Något jag hissar är en väska jag lånade av mormor härom veckan, stor men endå smidig. personligen tycker jag den är snygg också! (den är i nått brungult skinn av nått slag med teckning av en karta på den).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0