MY UPDATE

Goddag! har lite att säga er, jag är ganska trött nuförtiden. sover ganska mycket, elr lagom. men igår spelade jag och älskling minigolf, efter nåra timmar eller va de tog, VANN han :P otur, sköll jag på att jag hade.
efter det mös vi framför en film och sov. jobbar på gör jag som vanligt, känns som ja bor där nu mera..
min syster har fått en dotter :D och det är jättekul! namn är osäkert ännu, vill träffa det lilla livet.
idag somnade min hund (Nalle) in och kom till himlen där också min katt (kiddy) och många andra djur som betytt mycket finns, du fick ett lyckligt slut nalle. och nu sliper du lida. <3

mmmmycket mer har hänt i mitt superintressanta liv. men nu måste jag duscha, ska uuuut o ta någon öl ikväll.

puss o hej leverpastej


[ Nalle ]

Kommentarer
Postat av: Maaaalin

Nee har han dött .. ?:( Men det kanske var bäst för hans skull..

2009-07-01 @ 20:21:51
URL: http://malinramstedt.blogg.se/
Postat av: Linn

R.i.p Nalle! =/

Tack vare er, så fick han ett himla bra slut. Annars hade han säkert inte levt så länge ändå!

Vem vet, kanske stöter han på Tuff där upp också? Haha:)

2009-07-02 @ 17:25:09
Postat av: jessica

nej nalle, min favorit! r.i.p

2009-07-02 @ 20:18:32
URL: http://jessicanorberg.blogg.se/
Postat av: Ida

hehe va söta ni är. ja han fick ett bra liv, och alla blir vi gamla men ingen vill dö. sånt e livet, men det är alltid tråkigt när någon går bort lixom.



Pöss

2009-07-03 @ 16:27:37
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0