Plötslig

sitter här me min bebis i knät, (kissen hailie). så söt och gosig, len och mjuk.
annars letar jag upp musik som ja laddar hem så jag kan ha lite bra att lyssna på när jag åker buss, blir ju fram och tillbaka från jobbet etc. man vill ju liksom inte sitta helt tyst och typ kolla ut genom fönstret på en SÅÅ SPÄNNANDE väg, man inte aaaalls har åkt ett par ggr om dagen i sisådär 7 år kanske..

imorgon blir det jobb, utan cissi... 2 veckor sen semester.. på fredag fyller ja år och då sticker vi med cinderella (som spelar in färjan btw).

längtar!!!!!!! blir nog ett par till trippar i sommar också får man hoppas! får se vart och när!

juste,,,, städning av rummet pågår...
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0