Puuhuu..

trots att det inte bleven kyssning i fredagen av en massa anledningar så blev min helg ganska bra endå!
i fredags blev det en, sista minuten utgång sådär spontant. men det var kul.
sov hos toni och blev en myskväll på lördagen med bio osv. (Johan Falk), tummen upp!
och slutligen,.. blev det kalas för tjocka släkten igår. vi satt ute och mös och år smaskiga pajer som jag och mamma hade tilllagat. kul när alla är samlade tycker jag!

kom nyss hem från jobbet/stan/moraberg. jag och älskling har vart och köpt en ny mobil till mig, som nu ligger på laddning. ska bli så kul att få pilla på den när den är klar. *FNISS*

måste bara säga att min systers dotter som kom förra veckan tillvärlden är nog blan de sötaste på länge. lilla Olivia.
(Man blir ju sugen alltså!)

nu är T arg så nu blire bada av!

Kommentarer
Postat av: maria

tack för i fredags älskling :)

2009-07-13 @ 23:07:14
Postat av: Ida E

:D <3

2009-07-14 @ 15:47:15
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0