Till Slut så.....

.....blev det klippning idag... till slut. och det vart väl helt okej. men usch, neee gillar det som sagt inte! det där med frisörer alltså!
efter besöket lugnade jag ner mig lite och gick på stan med sötnosen maria, sen tog vi en lätt lunch.
har vart hos mormor hela kvällen, såå mysigt. lånade en väska från henne och pratade om allt mellan himmel och jord. sen kom bäääääb och hämtade upp mig och åkte till ican sen hit och han ska övernatta häääär.

nu har jag lite och stå i, tjao:)

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha lätt var väl att ta i ;)

2009-07-10 @ 00:32:34
Postat av: Ida E

hahahah ironi!!!!!

2009-07-10 @ 11:49:57
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0