WOW! Två kanondagar!

gårdagen var brutal, den började med gröna lund nästan hela dagen, på kvällen dansade vi loss och sjöng oss hesa! måste säga till er som inte testat, insane den nya karusellen.... den är GRYM! så himla läskig, men hur kul som helst!
imorse var det bara att vakna upp och duscha sen kom mamiii och hämtade upp mig för en (Mamma och dotter dag). vi styrde mot skärholmen där vi shoppade satan och åt god lunch. Har saknat henne när jag inte vart hemma på ca en vecka, så det var hur kul som helst!
Vi fick även med oss en spikmatta hem, så jag har tillbringat denna kväll ca 1 timme på den. Kan faktiskt säga att jag är lite besviken. /Gör det inte ondare? Inget kändes typ efteråt? Är det verkligen såå skönt?
äh, kanske bara var ovan. jag om någon skulle beöva lite skönigheter för min stackars rygg!
får väl se om jag gillar den mer, lär kanske bli en "liggning" imorgon också!

Sockervadd på grönan - Såklart!

Spikmattan

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Mys:)

2009-08-01 @ 00:51:00
Postat av: Linn, igen...

.... mamma har också köpt en sånn spik matta. Hon ville att jag skulle testa den när jag var där. Men jag vägra trode de skulle göra as ont ju!

2009-08-01 @ 00:51:56
Postat av: Ida

hehe jaaa.. får ta tillbaka lite av all skit jag kastade på den i inlägget. den är mer BRUTAL om man ligger utan tröja, aajaj.. fick typ träningsvärk idag.. det gjorde så ont i början men sen somnade jag, hahaha.. avslappnad eller vad?

2009-08-01 @ 14:59:46
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0