DubbelMacka

sol idag regn igår... svenska sommaren är... uunderarrrrrr?
igår vaknade jag av maria som så lyckligt hade klarat uppkörningen så fasade mej ner på stan och träffade henne.. vi gick och kikade lite och åt en liten bit mat. jag inhandlande även en kjol jag suktat efter jättelänge! fick mamma att betala den så då blev det genast mycket roligare=)
sen åkte jag hem till min lilla mormor som fått komma hem igen, och umgicks lite med henne! hoppade därefter på bussen hemåt där tiia satt som jag delade resten av kvällen med. vi bakade en kaka, som skulle ha blivit mocca-rutor, nått gick fel. men vi skratta ihjäl oss när vi såg resultatet. aja, ner gick den iaf. sen låg vi och kolla på film och gosade..

ikväll blir det bio med älskling, john och milena. väääärsta pardejten;) men det ska bli riktigt mysigt faktiskt!

får se om vi hörs sen, ska föna håret nu. pussochkram


Jag och Milena för ex antal år sedan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0