"Hem Ljuva Hem"

provet gick nog bra får vi hoppas!
sitter i biblan nu, har just konstaterat vad det är jag har kvar att göra innan sommaren.. det är en del, men det klarar jag. visst=)
ska åka hem nu, orkar inte sitta i bibblan hära där alla sitter o klickar på sina tangenter i en outhärdlig tystnad. skönare att åka hem dra på sig mjukis dressen och sätta på lite bra musik! och sen har jag inte vart hemma på ett tag, eller jag o T sov hos mig i lördags sen sen åkte vi till honom och hämta med oss kebab och kollade på film, eller han gjorde. jag plugga.. neee nu måste jag hem och plugga!!!!!
yey, så får det bli. hörs senare!:)

var föresten och röstade igår. inför eu valet. var det någon mer som engagerade sig?

Kommentarer
Postat av: Linn

Kämpa på Diddi!!=D

Och nej, sånnt därnt intresserar mig inte. Orka engangera sig i det, ihihih..

2009-06-08 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0