Kryckan

Kort och gott om midsommar, dagen började hos mig med andrea och sen åkte vi som sagt hem till tiia, där Eeva, Jonna och Tiia var såklart! Vi spelade spel, drack lite vin och skrattade ihjäl oss.:)
Sen åkte vi mot Andreas på lite party, efter det hände det någonting förfärligt..... Och idag går jag på kryckor... Otur till max, börjar mitt jobb imorgon. (hur ska detta gå?)
Men annars var det en trevlig kväll som jag och andrea, efter många konstigheter, avslutade hos Scwerie.
Det vart nog något glas för mycket (några) för min del, finns några luckor..
Aja, hoppas alla ni andra är hela och rena efter "stora dagen".

Puss, wish me luck tomorrow



  

Bästa

Kommentarer
Postat av: andrea

haha klantig som fan <3

2009-06-22 @ 00:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0