Livet leker

i love my work. stormtrivs och bara njuter. gick från jobbet idag vid 18.20 typ, kom hem vid sju. ganska synd, men det gjorde ingenting, det gick bättre än förväntat idag.
och min fot börjar bli bra igen, behöver bara en massa stöd på den hela tiden. fick en stödsocka av mormor idag, så då blir det imorgon. peppar peppar....

nu har jag precis tagit en uuuurlång dusch och satt på mig min mysiga morgonrock, nu ska jag äta kakor och dricka mjölk medan jag kollar på världens bästa serie.

ska föresten passapå att tacka linn och malin som skickat ut "tack-kort" för uppvaktningen på deras studenter. -inget att tacka för tjejer, love!

puss och godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Höhö! Det hör till vett och etikett;p

Vi ses på lördag föresten:):)

2009-06-23 @ 21:43:43
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0