Överskattat

igår blev ingenting gjort iaf, han vägrade vakna så jag hade lite spa för mgi själv, hårinpackning, måla naglarna, osv.. ganska skönt att bara ta det lilla lugna!
solen kikar nästan fram lite idag, lååååångt bortom molnen alltså. det hjälper ju inte värmen någonting direkt..
kanske inte så roligt med regn sen när vi har våran avslutning utomhus.
men barbent och blommig klänning utan jacka? släng dig i väggen!! hade det inte vart för vi ska ut sen på resturang och det hade jag inte tvekat på att komma i tränings overall. ja menar, vi är i skolan 10 min och lyssnar på rektorn? vad är vitsen med att fixa sig hundra timmar, köpa nya kläder osv. okej studenten, det är stor skillnad!
menmen, undra om jag ska platta håret lite.. det är så lent efter inpackningen. Gliss är helt klart den bästa!

hörs senare, Puuusssssssssssss


Det här är jag på skolavslutningen 07:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0