Student VS Skolavslutning

var ett tag sen jag skrev men har haft mycket att stå i, har det känts som iaf!
i lördags var vi iaf hos mimmi på partaj, det var jättretrevligt. kul att umgås lite med henne för en gångs skull. jag och bebis sov hos mig och spenderade hela söndagen ute på min altan för att steka.
igår var det måndag och jättefint väder, så jag var på stan med min man och njöt av vädret och fixade lite saker.
och vipps.. idag är det regnoväder! tycker så synd om alla studenter som ska åka runt på flaket i veckan i detta piss väder rent ut sagt! men hoppas det blir en snabb tillbaka-vändning.
imorgon vankas skolavslutning. 14:00 blir avslutning som vanligt ute på skolan med rektorstal osv, sen 16:00 har klassen bokat bord på barolo. mer än så består inte den dagen av.
torsdag ska jag linnea och katrine servera treorna på deras student lunch på skolan. sen torekällberget och kolla på alla lyckliga, ska stressa mig igenom mitt liv och hinna besöka både Malins och Linns mottagning.
på fredag bär det av mot huddinge där andrea min sköna tar sin student, åka med på hennes flak ska jag också göra tydligen:P spännande känsla *ett år kvar*

hemskt att se alla i min ålder ta studenten och ge sig ut i livet, medan jag ska plugga ett år till på gymnasienivå.
men jag är så nöjd med vad jag presterat så jag grinar inte illa. utan mitt extra-år hade jag inte vart där jag är idag.
:)

nu ska jag väcka scwerie sen bege oss till tvättstudan. later!

Kommentarer
Postat av: NINA REBECKA ARO

sv; älksa eminem vette fan :p men vissa låtar är grymmmmmma! som denna :p

2009-06-03 @ 00:33:27
URL: http://ninaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0