SVETT

har vart en sån het dag idag så det är inte sant, det har bokstavligen runnit. men det är så det ska va, tycker jag! Nästan iaf...
kom hem vid lite efter sju och har inte hunnit mycket mer än att äta middag och duschat! nu ska jag lata mig framför prison break, igen.
måste sova tidigt idag iallfall för innan sex imorgonbitti går bussen. plikten kallar som man brukar säga:)

och du, du vet vem du är. jag vet inte om du vet exakt vad du gett dig in på, det finns två inte bara en nu. du har starka viljor till saker jag inte känner mig bekväm i, och likaså jag. har visioner och drömmar på ett helt annat plan än du.
skulle bli ännu värre utan, men för en så trivsam tillvaro för oss båda bör vi nog tänka över vissa saker.


<3


Kommentarer
Postat av: jessica

prison break?? utan mig????

2009-06-28 @ 15:04:14
URL: http://jessicanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0