Och nu så var det..............

SOOOMMAAARLOOOOV!!!!!!!
kunde vart så så iaf, resursdag på fredag + måndag och tisdag. ska dock inte komma och göra proven på fredag för andrea tar studenten! men får ta alla grejer på måndag/tisdag istället. sånt är livet! sen är jag leeedig :)
middagen idag var supertrevlig, jag linnea anna maria linnea och lärarna var de som satt kvar längst. vi hade det mysigast! förstår mig inte på vissa från klassen, inga namn nämnda men vissa är ju bara too much!
efter det gick jag o marwelou en stund på stan sen satte vi oss i solen på Hamnmagasinet och tog ett glas!
nu kom jag precis hem från toni, ville sova där,. men sen slog det mig att jag ska servera imorgon och inte hade några sånna kläder med mig, så fick åka hem:( buuuhuuu!
nu ska jag packa och planera. har mycket och stå i imorgon känns det som! håller tummarna för alla studenter att det inte kommer något regn iallafall.

Puss & Godnatt


Maria Och Jag På Anna's "Rock-Night" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0