Allt blir inte alltid som man har tänk sig

fick sluta tidigare idag, så såå jävligt var det ju inte. skulle gå till scwerie efter skolan men vart tvungen att åka hem innan för att hämta idrottskläder, för ska sova där och får ju inte missa lektionen imorgon, när jag väl kom hem möts jag av 2 saker.. mitt rum ser ut som en katastrof, måste ta tag i det. har redan börjat. sen ska mamma och dom åka till västerås, så jag måste vara hemma och ta hand om vovvarna.. så då blir det inte alls åka till scwerie och mysa utan STÄDA och GÅ UT MED HUNDARNA... inte som jag tänkt mig direkt, men ska fråga han ändå om han vill komma och göra mig sällis (a) eller tjata på jessica om hon vill stå ut med mig ett par timmar..

FÖRE
EFTER

måste införskaffa mig lite saker till min nya hylla, nu står det bara lite provisoriska grejer där. bla, en katt.
-------------------------------------------------------------------------------------------

under tiden jag städat har jag roat mig med datan och med brorsans gulliga kompisar! se hur lätt man får en dag att gå, men skulle vilja att jessica var här faktiskt. när hade du planerat att komma hem egentligen unge dam? IM ALONE

PUSSSS !

Kommentarer
Postat av: NINA REBECKA ARO

fixat och donat i ditt rum eller? :) färgen på väggarna känner inte jag igen!

2009-03-30 @ 17:10:43
URL: http://ninaro.blogg.se/
Postat av: IDA

ja det var länge sen. :) men det va ju kanske ett tag sen sist. grå väggar me en svart fondvägg äre iaf :)

2009-03-30 @ 17:38:14
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: Maaalin

Men guud vilken skillnad det är i ditt rum :O:D Har ju inte varit hos dig på evigheter. När ska vi ha filmkväll hos dig : ) ? Miss you. PUSS <3

2009-03-30 @ 19:35:14
URL: http://malinramstedt.blogg.se/
Postat av: jessica

haha tyvärr så kom jag inte hem :) förlåt gumman! See yaah soon<3

2009-03-31 @ 17:52:54
URL: http://jessicanorberg.blogg.se/
Postat av: jonna

snyggt rum! men vadå, ser ut som att du bädda sängen.. och sen :P? Puss ändå

2009-03-31 @ 22:26:36
Postat av: engren

sv jonna; haha nee fick kanske inte med allt men d va kaos :P

sv jessi; jaaaa :) dummis

2009-04-01 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0