bra avslut på lovet

alltså jag kan inte beskriva i ord hur jävla bra den här kryssningen var! ni är bäst tjejer (K) vi sjöng kareoke, drack massa, åt gott, dansa HELA natten, jag o baby var liksom fortf. vakna när folk gick upp och åt frukost.. o båten var i finland! grymt kul! RÖJ HELA NATTEN verkligen. bästa sällskapEN och bästa människorna på båten... bokstavligt talat den bästa kryssning genom tider! båten var i land runt sju igen i sthlm där stog mamma så vi klämde in oss och börja åka hemåt(efter vissa farväl). lämna hem jenna gjorde vi, och andrea. men jag och tiia åkte raka vägen till henne, knäckte en öl och bytte om för vi skulle på 18-års fest i lokal med 80-TALS tema, där va också eeva och jonna, mfl.<3 och tack johanna för en super kul kväll och grattis än en gång;) festen var jätte lyckad med roliga människor dans o grymma outfits!
sen fick alla utrymma lokalen och alla stack åt olika håll kändes det som, jag jonna och tiia åkte till sthlm iaf. i våra 80tals outfits ( SOM OM INGET HADE HÄNT :D ) så skööna! i sthlm träffade vi några, åt och gick på efterfest senare mötte vi scwerie och pojkarna och åkte hem. mycket hände denna dag, men vill inte skriva en bok här i bloggen. men min helg var bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0