frelörsön

skulle jag berätta allt bra/dåligt med den här helgen skulle den sagan bli längre än vad bibeln är tjock. då kan ni tänka er... hitta iaf massa kul på ikea :)  men den dagen var stress som fasiken tack vare det. men det var det värt. jonnas födelsedag vart jätte bra, vi förfesta och hade kul hos jesse sen blev det 550 där vi dansade oavbrutet. och efterfest på det. så mer dans kan man ju inte få :D och tiia, säger bara OMG! ;)
lördagen vart det också en utgång. söndagen spenderades på min älskade scaniarink. ssk vann över aik! matchen var bra, men fattar inte vad folk gör på hockey som är så fulla att de inte vet vad det håller på med? eller vart dem är? och allt bråk, ojojoj. tur att jag inte blev utsatt för något, dessa snubbar var ju galna....! hoppas iaf att det fortsätter gå bra för ssk!
idag började skolan, och det kändes väl sådär.. men vad ska man göra liksom... satt och tog en kaffe i lugn och ro med jessica nyss och fick ett sms av linnea om att vi ska ha lektion imorgon kl 09:00. och vi visste inte att det var ännu?! så då var det bara att ta NÅGRA tidigare bussar till skolan imorgon bitti och planera den in i minsta detalj. inte så rolig nyhet direkt!
så ska väl hoppa i säng snart så jag orkar upp! jippie
godnatt på er!:)

det dåliga med denna helg är inget jag delar med mig utav,. det gör ju inte er gladare... men du, skämmmsss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0