HÄRLIGT värre

nu har jag helg! :) fick ledigt imorrn, eller man kunde gå till skolan om man kände att man var i behov av det, men jag tror jag stannar hemma. så HELG!
just nu sitter jag här, ska göra Thè snart. scwerie ligger och sover och bör nog vakna kanske. jag har städat hela rummet, jätte fint blev det. orkar inte ta kort när krabaten ligger där och sover. men det är super fresh.
aha, imorgon fyller sötis jonna år. även du blir stor nu! :)
även fast om jag e ledig imorgon ska jag ändå upp tidigt och gå promenad med mamma och hundarna. kan vara skönt, trots vädret om man är påklädd! sen bär det av med mamma till ikea osv osv. ska bli mysigt, vi har bråkat lite på sistonde så det är skönt att vi är sams och ska hitta på lite saker.
sen ska ja träffa baby och vänta in "signalen". ;)

Godnatt om vi inte hörs mer idag


Kommentarer
Postat av: Maaaalin

Haha jaa skoja inte :D

2009-03-12 @ 23:34:08
URL: http://malinramstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0