Heree i aam

en kort sammanfattning får det bli när man inte har tiden att uppdatera dagarna i ända och allra helst flera ggr om dagen! i fredags var jag på middag och för fest hos jessica som fyllde år, sen utgång me massa folk. jag hade jätte kul, det är klart med dem bästa! lördagen vaknade jag hos S och åkte hem o gick till jessica där hennes fam. + bror o hans tjej var, vi åt smörgåstårta och spela kort till sena kvällen. sen kom S och vi sov hos mig och kollade film och sådär. Söndagen lämnade S mig till jobbet och jag jobbade, hann även gå förbi skopunkten, fan va mycket snygga dojjs det har kommit dit! sen efter jobbet åkte jag till S och sov. sen måndagen hade brorsan kalas hemma för han fyllt år så det var släkt och massa gott den dagen gick ut på och sen plugga och kolla tv och sov hos S. Idag har jag bara vart i skolan och sen jobbat. låter ju som ett jätte intressant liv. inte.
fick ju veta idag att vi är lediga på nu fredag, fan va nice! :D




Fredagen går ej att beskriva med bilder. men där har ni några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0