Lördag

trots mina aggritioner igår om vädret och allt var det var, så löste det sig alldeles utmärkt :) jag fick en mysig kväll men utan bion.. hmm. får ta igen det!
kom nyss hem från stan med eeva och jonna. vi kollade på E.M.D! och dom vinkade åt oss och ååh det var roligt, man blev som en barnunge. detta "band" är väl inga jag lyssnar på dagligen direkt, eller har speciell koll på. men där stog dom, precis framför oss och då blev man ju lite rörd! ha ha.. ett par bilder lyckades vi också ta, kan ja ladda upp när jag fått!
var även förbi systemet, eller jessica var ;) så nu är det klart. tiia kommer snart till mig sen knatar vi ner till jessi:)
ikväll blire utgång och jag är taggad!!!!
hoppas ni får en bra kväll, seeeeya in tha dimma!


GBG 08 , MISS THAT TIME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0