Moder natur vad är på gång

vad är dethär för ett JÄVLA väder bokstavligt talat!? det är ju helt sjukt. KATASTROF, och jag är så jävla arg. skulle vart på stan kl 21:00 för att se på bio med min älskling, en film jag längtat efter att få se jätte länge... men NEJ,. såklart går det inga bussar och inte en jävel kan skjutsa.. ärligt talat, bussarna borde vara byggda av att klara av vädret, det finns nog fler som är arga än jag just nu! där sket sej bion, man kommer ingenstans, och ingen kommer hit. FAN VA ROLIGT! fattar inte att varje gång det kommer oväntad snö eller vad som helst ska det bli kaos, tänk vad kollektivtrafiken behövs... men det är för det mesta bara skit! och enhörna är värst.. ha lite framförhållning... börja ploga och sanda redan det kommit snö, vänta inte till de e island,.. och skaffa vinterdäck.. och USCHHHH va arg jag är!
nej dethär klagandet gör ju inget bättre, bara skönt och få ur sig lite. får väl helt enkelt gå ut och demostrera(?), nej men det är ju otroligt stora klimatförändringar och allt blir bara värre verkar det som.. men vi kan stoppa det... till och börja med, joina mig i earth hour imorgon 20.30-21.30 ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0