operation

jaaaha, sov hos scwerie inatt och gick upp SEX imorse. fast det är 5min till tåget. jag dog. men vi skulle nämligen till danderyd (en del av sjukvårds kursen) och kolla på en operation.
efter allt strul med tunnelbanan och allt väntande på sjukhuset. fick vi gå in i det rum där vi fick skåda hur en operation går till. as häftigt men lite ruggigt ibland. kirurgen kunde ex. ta upp en bit fett från kroppen innuti och hålla upp den i en pincet. men det var intressant, det var en operation av en äldre kvinna som fått bröstcancer. hemskt:/
så det gick förståss ut på att operera  bort tumör i bröstet,. man fick se allt och visst lärde man sej!
det borde finnas hjälp till alla sjukdomar tycker jag. skulle vara fantastiskt.
efter det var klart gick jag o linnea runt lite i stan sen åkte vi till s-tälje igen och där snöade, jag gick upp till scwerie o va där en stund sen brumma vi iväg och köpte chips och hyrde film :) Original Gangsters. helt okej. nu åkte s hem för ett tag sen och jag stanna här, ska packa en väska och gå och borsta tänderna nu! Godnatt!

p.s. det snurrar fortf. sen båten. och bilder från helgens bravader kmr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0