s ö n

jaha nu var den helgen slut då. tråkigt, längtar redan till nästa. :-) trots alla om och men fick jag den här dagen också att gå. kort om gårdagen dåå; förfesten hos jessica var bra, och mitt i earth hour beövde jag sminka mig, men det gick ju inte. haha. vi fick vänta med allt så det vart stressigt på slutet. men hur mysigt var det inte att se hela enhörna släckas ned och sitta i värmen med en god öl och tända ljus med sina babes ;-D sen väl ute på krogen var klockan så mycket så då såg man varandra igen, he he.. det blev mycket dans för våran del kan jag säga.. några kom och några lämnade.. vi gick såklart och fyllekäka sen också, en klassiker.. men man vräker nästan i sig som om man inte hade några som helst hämningar.. kvällen slutade iaf hemma hos mig med scwerie! nu får det snart vara nog på utgångar på ett tag, ja menar, jag är ute varje helg typ. men det har vart så mycket speciella tillfällen osv. känns som ett break skulle sitta fint iaf:) får se.
idag har jag verkligen bara tagit det lungt och samlat krafter till skolan imorgon *suck*, vart med mamma och myst. till kvällen nu gjorde jag iordning en liten bricka med lite allt möjligt, så vi kunde mysa framför teven. och här har ni ett smakprov;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0