Sol och ELd

är det inte härligt med vädret nu.. när det är soligt och skönt.. bara blåsten och kylan försvinner går vi mot ljusare tider=)=) och i helgen hörde jag att vi ska ställa om klockan till sommartid, coolt.. när jag gick upp för backen från bussen var det varmt och det nästan brände i ansiktet.. okej, där överdrev jag! :P mamma hade iaf bakat bullar så fick nyss bullar och mjölk, det är en klassiker! nu ska jag läsa lite samhälle och sen ta en dusch, släckte ett par bränder idag på brandstationen. på en motorhuv och en docka.. så är lite sotig här och var! mansgöra, yeyeeee
ikväll ska jag antingen vara med scwerie eller så ska ja ta nått glas me baby! :)
Laaater


den här
gamla bilden får PRYDA inlägget, (i brist på annat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0