upp o neeeeer

plugga sista året utomlands? -ja tack.
men får väl se hur det blir med det tjejer, ellerhur....
ahaa... ytterligare en tråkig dag i skolan utom några som hälst händelser, alltså det är helt sjukt vad tråkigt och vidrigt de känns just nu. bara mina solstrålar LL o Uffe som gör nån nytta tycker ja!
idag har jag sökt ett jobb också.. ska ringa upp och prata mer nästa v. kanske, kanske inte...
sen var det ju det där med sommar jobb????!! (?) det måste också fixas.......!
neeej nu är jag så trött på detta, så ska möta min baby och gå och ta oss något gott att dricka!
Pusssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: duvetvem

åh du är väl för söt ida! du och marre lyser upp mina dagar <3

2009-03-12 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0