ZzzzZz

och nej. det gick inte att sova inatt heller. jag dör! gick inte till skolan förens 1 idag för jag kunde somna på morgonen och något måste jag sova liksom.. usch!
annars var det en bra dag idag, jag var glad och allt känndes lite skönare för en stund, men det kom ju tillbaka såklart:/. solen var framme och det gav nog oss alla riktiga vårkänslor, hoppas fan inte snön kommer tillbaka.
längtar som fan till fredag då jessica min ängel fyller 20 år! fan vad gammalt ärligt talat. men nu får hon gå på glas apoteket åt mig för resten av mitt underåriga liv. ha ha...
jädrans mycket födelsedagar på mina vänner här i mars, men sånt är ju bara kul!
nu ska jag va lite social, har besök!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0