En promenad genom stan

ibland gör man saker utan att tänka, händer ganska ofta med alkohol i blodet. thats life.
gårdagen var grym, vaknade vid 06:00 utvilad efter en relatift lugn fredag. åkte till jobbet och sen hem. var inte alls mycket och göra, men vi hade kul!
gjorde mig i ordning, mötte jessica och åkte tillsammans too the city där jag fortsatte till sinis födelsedagsfest! där hade vi jätte roligt, kul och träffa alla. vi gjorde lekar ,bla scharader :)
efter ett par öl och klockan drog iväg så följde jag med lilla jonna och stora jocke till the strip. galet röj!
sen blev det lite efterfest osv.

och har vart sjukt seg hela dagen, så nu blir det ingenting annat än min mysiga säng!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0