Fördriv

SSK tröjan är på och jag är redo till max. appropå max, så är ica maxi fina sponsorer till ssk så alla de som jobbar på maxi har också snygga ssk tröjer vid hemma match tillfällen :) vet att min väninna malin där nere bara ääälskar det!
nog om det, inte så roligt när det börjar bli mörkt typ när man ska hem från skolan? idag har jag iallafall tur att jag sluta tiiiidigt så hann hem innan jobb osv, så får skjuts dit och hela baletten! men visst är det ganska mysigt med bra musik och sitta på bussen när det är mörkt ute och bara tänka bort för någon minut eller två.

heja på ssk ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SSK SSK SSK!!!!!!!!!!!!!!

ÄGANDE LAG HOPPAS DOM VINNER ALLT FÖR ALLA HOCKEY SPELARE ÄR BARA SÅ SNYGGA ATT DET ÄR SVÅRT ATT VARA DÄR INNE. hehe oj... hoppas ingen hockeyspelare läser det här nu!

pinsamt på tisdag...!

2009-11-14 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0