FULLSPÄCKAT

känns som om det är för mycket just nu, varje dag den här veckan har det vart något. blir knäpp, men ska inte klaga endå!
idag var det iallafall skola sen raka spåret till axa, där mina älskade grabbar vann. förövrigt gick allt på jobbet kaos.  tur att jag har tjejerna!!
imorgon blir det skoldag sen projektarbete och en massa uträttningar! ska lägga mig uber tidigt och verkligen få min sömn, för fick veta idag att jag ska jobba redan vid 08:00 på lördag och då vill man ju vara utvilad för kvällen bjuder på en del festligheter!

nu måste jag lägga mig, ställa klockan plus be mamma väcka mig för jag ska upp sjukt tidigt och jag har en förmåga att försova mig om inte mamsen kan väcka mig!

Pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0