NEDRA SVIN!!

i onsdags tog jag vaccinet, fråga mig inte varför, jag gjorde det bara!
och biverkningarna visste var dom satt, när jag kom hem och däckade efter skolan och hade feberfrossa och mådde skit! armen är fortf. öm och svår att hålla upprätt och huvudet dunkar.
självklart så är det väl bättre än att nedsjukna helt i viruset, men vettefan om det var värt det rent ut sagt!(?)

jag klarade mig iaf igenom sista dagarna på veckan och näst intill alla lektioner, credd!

ikväll ska jag mysa med maria och det blir en perfekt dag för oss, för imorgon har hon match och jag jobb.

körde fölresten bil nyss med larsa, gick superbra ;) längtar till min 740... gaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0