PUSS

vissa dagar känns så fruktansvärt långa, gårdagen var extremt lång och grymt kul,..
mötte som sagt upp maria vi gick på stan hela dagen typ, shoppade lite småsaker.
sen kom malinski så vi gick lite med henne också. =)
sen åkte vi till maria och hämta bilen sen hem till mig och duschade av oss och fixade oss lite, åt pizza och fönade/platta mitt hår. vilket är en process på ca 1 h. efter det åkte vi till maria igen och sen mötte upp jonna i västergård för att festa hos danne där eeva o co var.
sent på natten drog vi till hamnmagasinet där vi dansade loss och hade jätte kul. grym kväll om man bortser från tråkigheter som händer ganska ofta. blir irriterad bara jag tänker på det så nu lämnar vi det!
efter en natt med tango och starka drinkar hoppade vi på 07:01 bussen och jag och jonna skedade hela natten!!!

aha idag då, sov bort hela dagen sen blev det raka vägen till kebab house för våran del. har inte hänt så mycket mer!

underbart att man är ledig imorgon. kunde inte bli bättre.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0