SSW


har inte suttit vid datorn ett dugg på senste tiden, ganska skönt faktiskt. men man kommer av sig lite från internet världen, eller nått.
kan väl berätta lite om mina datafria dagar.
jag har vart på bättre humör, veckan började dåligt men slutade bra skulle man kunna säga.
i onsdags låg jag bara och tyckte synd om mig själv, sen i torsdags tog vi nya tag, stack till gymmet och sen skolan. efter skolan åkte jag hem sen bestämde jessica att vi skulle på bio, emelie sabina och maria gjorde oss sällskap. vi såg trubbel i paradiset, ingen höjdarfilm faktiskt. men vi hade roligt endå! sen åkte vi till hölö och hade tjejsnack oh sov.
på fredagen hade jag och jonna länge planerat att dra ut i stockholm, och så blev det också. jonna jag jessica emelie och maria förade hos jonna sen åkte vi alla upp och dansade, sen blev de en sen natt kan man säga. vi alla kom väl hem på morgonkvisten, eller nästan alla iaf.
så igår kan man säga att jag var slut. när jag kom hem efter ett dygns vakenhet nästan så kunde jag inte sova konstigt nog, så dagen gick åt att sova och allt blev pannkaka. men ibland är det värt! ;) så skippade utgång igår och hade en myskväll.

nu sitter jag förväntansfull och väntar på ensam mamma söker. final idag också, spänning!!!!

 

nybäddad säng och nyduschad väntar mig också sen, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0