Uppskatta mer

nu början klockan bli mycket och det är dags att säga godnatt och vakna upp till en ny vecka, känns både bra och dåligt.
idag är det fars dag också, ganska larvigt endå! morsdag, farsdag, blabla, dotterns dag då? eller sonens? glömdes vi bort nu eller. nej det är som alla hjärtans dag. bara för att tjäna pengar!
jag blir mer glad om någon visar kärlek någon annan dag, ex om man hade en kille som gav en ros kanske på en helt vanlig dag, eller som bjöd ut en på nått roligt en helt vanlig dag.
men neej! finns det sånna killar? killar med fantasi överhuvudtaget?
äh nu ska jag inte gå in på det :) alla borde vara som i ensam mamma söker, så underbart!
nu ska jag sluta, pratar i nattmössan!!!!
godnatt på er


Kommentarer
Postat av: T

när gjorde du nå sådant sist för mig, störig :P

ja gav dig iaf en ros för ingenting. så 1-0 till mig :D haha, driver bara, puss puss

2009-11-17 @ 21:07:37
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0