2 night's @ andrea's

stannar kvar hos andrea inatt igen, kändes bara jobbigt att åka hem trots att gullekim skulle ha hämtat mig så kändes det som om det var skönare att stanna över en natt till.
idag har vi bara myst. sovmorgon och allt vad man kan tänka sig. det behövdes efter igår, för vi var uppe så sent. eller jag skulle kalla det tidigt.
igår färgade jag andreas hår och hon vart urläcker. blir bara mer sugen för varje gång någon färgar sitt hår mörkt, jag älskar det! så fräscht och glansigt blir det också, men jag avvaktar med tanke på att jag kommer nog ångra mig.
sen åt vi jättegod middag tillsammans med family, sen blev det matchen, efter den (som inte alls var så bra som jag hoppats) så gjorde vi oss fina och åkte in mot stan där det bjöds på rikligt med festligheter.
har blivigt många skratt och mycket roligt prat om gårdagen under denna gråa söndag, kan jag lova.

nu ska jag fortsätta med min redovisning jag ska ha imorgon, var bara tvungen med en liten paus. andrea har gjort utsökt te som vi ska dricka nu innan det är läggdags.

hej hopp!

"det är som ett vattenglas som baar fylls på med mer och mer vatten, tillslut rinner vattnet över." ganska logiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0