Bjarne

sov hur skönt som helst inatt i min helt egna säng helt själv, så härligt med sömn. speciellt eftersom det vart så sent igår, haha. men det gjorde inget för jag hade jätte roligt.
när mamma väckte mig imorse grät jag, jag drömde typ samtadigt som jag var vaken. jag hade drömt att min kusin dog i en bilolycka. jag fällde tårar efter jag gått upp också, kunde inte släppa drömmen och det var verkligen jätte hemskt.
"hatar när man drömmer sånt för de blir så verklighetstroget".
Hur som helst, skönt att det bara var en dröm. <3

idag är det dop och grabbarna som står på schemat. vid 16:00 ska vi till hovsjö på dop för lilla Olivia (systers dotter).
efter det är det dags för jobb för min del, ssk spelar mot Skellefteå. efter det får vi se om jag orkar göra någonting.
Maria och Jessica skulle tydligen på matchen, så ska försöka kolla upp om jag kan fixa biljetter till flickorna :)

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0