En sten föll från mitt hjärta

Varför har inte jag nått badkar? det är ett sånt som borde finnas i var mans hem tycker jag. det måste införskaffas! Gud så skönt och krypa ner i ett varmt bad, lite ljus, musik, åh jag älskar det. så har du badkar förväntar jag mig en inbjudan snarast!

nu väntar en mysig inbjudan från min säng!




är så himla lättad och glad att du är på benen igen, ännu inte bra men stabilare än innan. efter dagar på akuten och sjukan ut och in. tur i oturen att det inte var någonting ännu värre. Världens bästa mammis ♥

Kommentarer
Postat av: jonna

jag har ett badkar ;)

2009-10-16 @ 12:08:42
Postat av: Släd

grrr.. flera sms ibjudningar har ja fåt oxå så min helg ser rätt KLAR ut ;D

2009-10-16 @ 14:17:09
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0